۳ آبان ۱۳۹۸، ۶:۵۵

با ارسال نامه به فدراسیون کشتی؛

پیگیری مازنی‌ها برای دریافت مدال المپیک کمیل قاسمی

پیگیری مازنی‌ها برای دریافت مدال المپیک کمیل قاسمی

متولیان کشتی استان مازندران با ارسال نامه به فدراسیون کشتی، پیگیر اقدامات لازم برای دریافت مدال طلای المپیک ۲۰۱۲ لندن و اهدای آن به کمیل قاسمی شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، اوایل مردادماه امسال بود که سایت اتحادیه جهانی کشتی رسما اعلام کرد با توجه به محرز شدن دوپینگ نفرات برتر سنگین وزن کشتی آزاد المپیک ۲۰۱۲ لندن، مدال طلای این وزن به کمیل قاسمی خواهد رسید.

سایت اتحادیه جهانی کشتی با استناد به رای کمیسیون انضباطی کمیته بین المللی المپیک در مورد نتیجه تست دوپینگ آرتور تایمازوف ازبکستانی اعلام کرد: تست مجدد دوپینگ مربوط به المپیک ۲۰۱۲ لندن نشان می دهد تایمازوف به دلیل استفاده از ماده ممنوعه دهیدروکلرمتیل تستوسترون، دوپینگش مثبت شده است. بدین ترتیب با حذف این کشتی گیر از جدول مدالی، مدال طلای وزن ۱۲۰ کیلوگرم به کمیل قاسمی از ایران خواهد رسید. همچنین بلال ماخوف از روسیه هم با این جابجایی صاحب مدال نقره می شود و ترول دلاگنف از آمریکا نیز به مدال برنز رسیده است.

با توجه به این موضوع، دریافت مدال طلای کمیل قاسمی باید طی مراحل قانونی و مکاتبات رسمی از سوی فدراسیون کشتی ایران با اتحادیه جهانی مورد پیگیری قرار می گرفت که به گفته متولیان کشتی مازندران این مکاتبات هنوز انجام نشده است.

بر همین اساس هیات کشتی استان مازندران با ارسال نامه‌ای به فدراسیون کشتی خواستار مکاتبه فدراسیون با اتحادیه جهانی و پیگیری دریافت مدال طلای کمیل قاسمی شد. البته اهالی کشتی مازندران با توجه به ارسال این نامه در تاریخ ۲۹ آبان ماه، همچنان در انتظار پاسخ فدراسیون کشتی هستند تا در جریان پیگیری و نامه نگاری با اتحادیه جهانی کشتی قرار گیرند.

کد خبر 4754088

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha